TFS

Coordinator
Sep 1, 2010 at 7:22 PM

Jeg synes, at TFS'en er lidt tung at danse med - især i betragtning af, at jeg ikke får alle "meta" fordelene som checkin policies og meget andet i codeplex'es meget restriktede opsætning.

Jeg har heller ikke fået power tools online kommandoen til at virke (har kun prøvet kort, men den vil have nogle credentials).

Hvad er jeres oplevelse? Kan I få online kommandoen til at virke? Bruger I subversion/Tortoise?

Coordinator
Sep 1, 2010 at 7:28 PM

Jeg bruger det inde fra VS og nok ikke nogen avancerede funktioner, men synes det virker som en drøm. Langt bedre end det jeg er vant til fra mit arbejde.

Let at hente seneste version.

Let at fortryde ændringer.

Let at få overblik over filer der skal tjekkes ind.

Super lækkert...

Coordinator
Sep 1, 2010 at 7:43 PM

Jeg bryder mig ikke om TFS. Det er ikke kun af princip, men også fordi jeg er tvunget til at alt skal gøres via VS.

Har leget lidt med TFS klienten, men sammenlignet med Tortoise, så er valget ikke svært for mig.

I kan selv gætte, hvad jeg bruger - skal nok prøve at huske, at jeg altid skal svare nej til at fjerne versionskontrollen fra projektet, selvom det kribler i fingrene for at svare ja :-)

Coordinator
Sep 1, 2010 at 9:21 PM

Michael >> Poster du lige en opdatering, når du et stykke har rodet med filer udenfor VS og flyttet og omdøbt filer og oprettet mappestrukturer udenfor VS solution?